logo
Amsterdamseweg 73 | 1182 GP | Amstelveen T: 020-6478559 | E: contact@ah-linden.nl

Albert Heijn opent nieuw trainingscentrum

Geplaatst op 18 June 2019 om 14:40 door Simone Tuinenburg

2978 keer gelezen

Duizenden AH-medewerkers opgeleid tot ‘Master in vers’

Albert Heijn zet vol in op het beste versaanbod in Nederland. Medewerkers krijgen extra opleiding en begeleiding, onder andere in een nieuw trainingscentrum in het Gelderse Enspijk. Hier worden duizenden winkelmedewerkers getraind in alles wat met vers te maken heeft. De focus op vers past in de filosofie van CEO Marit van Egmond dat Albert Heijn dé plek is waar consumenten de beste keuzes kunnen maken om lekker, gezond en verantwoord te eten.

Dagelijks vult Albert Heijn meer dan vijf miljoen borden. Volgens Marit van Egmond geeft dit Albert Heijn ook een grote verantwoordelijkheid. “Niet voor niets stellen wij ons versaanbod centraal in onze strategie. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat lekker, gezond en verantwoord eten bijdraagt aan een beter leven voor iedereen. Verse producten zijn daarbij een onmisbaar onderdeel.”

Van land tot klant
Het allerbeste vers thuis op het bord vraagt om zo kort mogelijke versketens. Daarom werkt Albert Heijn intensief samen met een vaste kern van boeren, telers en andere leveranciers in Nederland en het buitenland. Van Egmond: ”We vinden het belangrijk om regie te hebben op de hele versketen, van land tot klant. Dat helpt ons om de beste producten op de best mogelijke manier in onze winkels te krijgen. We kunnen onze klanten precies vertellen waar onze producten vandaan komen, wie er in de hele keten bij betrokken zijn, wat in de producten zit en natuurlijk wat voor lekkere gerechten je ermee kunt maken. Onze inkopers werken al jaren in de branche en kennen onze telers door en door. Zo kunnen we elke dag kwaliteit en versheid garanderen”.

Reageren