Bekijk
Amsterdamseweg 73 | 1182 GP | Amstelveen T: 020-6478559 | E: contact@ah-linden.nl
Laatste nieuws
Meer blogsHEMA en Albert Heijn openen samen pilotwinkel
Geplaatst op 26 February 2019 om 08:29 door
4532 keer gelezen
HEMA en Albert Heijn openen in 2019 twee pilotwinkels waar klanten zowel hun HEMA- als Albert Heijn-boodschappen kunnen doen. In twee stedelijke winkels van HEMA komt een Albert Heijn met een volledig assortiment vers en houdbare producten.
HEMA maakte al eerder bekend de ambitie te hebben om te groeien door onder andere het aangaan van strategische partnerships, zowel in het buitenland als in Nederland. De pilot met Albert Heijn is een belangrijke en eerste stap hiertoe in Nederland. HEMA is bezig haar nieuwe strategische plannen vorm te geven en deze zullen in het voorjaar worden gepresenteerd.
Voor Albert Heijn is de pilot met HEMA een verdere onderstreping van de ontwikkeling van gemakswinkels en foodservice in centrum locaties van grote steden om klanten nog beter te bedienen.Tjeerd Jegen, CEO HEMA: ‘Ik kijk er naar uit om de komende maanden verder invulling te geven aan onze pilot, om deze later dit jaar te lanceren. De groeistrategie van HEMA willen we ook in Nederland verder ontwikkelen met slimme, innovatieve concepten en partnerships. Ik ben er van overtuigd dat we voor onze klanten hiermee het leven leuker, makkelijker en beter maken”.
Marit van Egmond, CEO Albert Heijn: ‘Albert Heijn is blij dat we deze pilot kunnen aankondigen. Twee geliefde Nederlandse merken die op één locatie gaan samenwerken en zo dichterbij hun klanten komen te staan. De tijd van klanten wordt schaarser en gemak wordt steeds belangrijker. Daarom zet Albert Heijn steeds meer in op winkels in binnensteden met invulling die specifiek voor die doelgroep is, zoals Allerhande Kookt, tap to go en zelfscan. Ik kan niet wachten om later dit jaar deze pilotwinkels te openen. Maar eerst is er nog werk aan de winkel.”
De specifieke locaties worden momenteel nog onderzocht en de details en exacte invulling worden de komende maanden nader uitgewerkt.
HEMA maakte al eerder bekend de ambitie te hebben om te groeien door onder andere het aangaan van strategische partnerships, zowel in het buitenland als in Nederland. De pilot met Albert Heijn is een belangrijke en eerste stap hiertoe in Nederland. HEMA is bezig haar nieuwe strategische plannen vorm te geven en deze zullen in het voorjaar worden gepresenteerd.
Voor Albert Heijn is de pilot met HEMA een verdere onderstreping van de ontwikkeling van gemakswinkels en foodservice in centrum locaties van grote steden om klanten nog beter te bedienen.Tjeerd Jegen, CEO HEMA: ‘Ik kijk er naar uit om de komende maanden verder invulling te geven aan onze pilot, om deze later dit jaar te lanceren. De groeistrategie van HEMA willen we ook in Nederland verder ontwikkelen met slimme, innovatieve concepten en partnerships. Ik ben er van overtuigd dat we voor onze klanten hiermee het leven leuker, makkelijker en beter maken”.
Marit van Egmond, CEO Albert Heijn: ‘Albert Heijn is blij dat we deze pilot kunnen aankondigen. Twee geliefde Nederlandse merken die op één locatie gaan samenwerken en zo dichterbij hun klanten komen te staan. De tijd van klanten wordt schaarser en gemak wordt steeds belangrijker. Daarom zet Albert Heijn steeds meer in op winkels in binnensteden met invulling die specifiek voor die doelgroep is, zoals Allerhande Kookt, tap to go en zelfscan. Ik kan niet wachten om later dit jaar deze pilotwinkels te openen. Maar eerst is er nog werk aan de winkel.”
De specifieke locaties worden momenteel nog onderzocht en de details en exacte invulling worden de komende maanden nader uitgewerkt.
Reageren
Andere blog berichten
- Consumenten vinden Albert Heijn opnieuw meest duurzame supermarkt14 April 2022 om 15:49
- Consumenten vinden Albert Heijn opnieuw meest duurzame supermarkt14 April 2022 om 15:48
- Albert Heijn zet standaard op plantaardige voeding14 March 2022 om 10:55
- Albert Heijn start met volgende stap van geleidelijke invoering Nutri-Score 4 January 2022 om 14:42
- Zoete aardappelen uit Nederland bij Albert Heijn 1 December 2021 om 16:05
- Sponsoractie Voetbalpassie van Albert Heijn en KNVB levert 1,6 miljoen euro op voor amateurclubs in Nederland13 October 2021 om 18:40
- AH-gehakt van bakje naar zakje: jaarlijks 500.000 kilo minder plastic21 September 2021 om 11:05
- Nieuwe houdbare plantaardige zuivelalternatieven bij Albert Heijn 9 August 2021 om 16:58
- Nieuwe houdbare plantaardige zuivelalternatieven bij Albert Heijn 9 August 2021 om 16:58
- Albert Heijn introduceert digitale kassabon 3 August 2021 om 13:25