Bekijk...
Amsterdamseweg 73 | 1182 GP | Amstelveen T: 020-6478559 | E: contact@ah-linden.nl
Laatste nieuws
Meer blogsBidfood en Albert Heijn gaan samen klein- en grootschalige zorg bedienen
Geplaatst op 20 september 2017 om 17:24 door Gerard Rutte
1202 keer gelezen
Vanaf deze herfst gaan Bidfood (voorheen Deli XL) en Albert Heijn gezamenlijk de klein- en grootschalige zorg bedienen. Bidfood behoudt haar focus op grootverbruik en de professionele zorgkeuken, terwijl Albert Heijn zich gaat richten op kleinschalige woongroepen.
De samenwerking is een logisch gevolg van de ambities van Bidfood en Albert Heijn, gecombineerd met de wensen in de zorgmarkt. “Veel zorgorganisaties hebben behoefte aan een leverancier die hun professionele keuken bedient. Tegelijkertijd zien wij een groeiende behoefte aan een goede invulling voor kleinschalig wonen” vertelt Selma Postma, verantwoordelijk voor de e-commerce activiteiten van Albert Heijn.
Beste van twee werelden
Door de krachten te bundelen kunnen Bidfood en AH samen de volledige breedte van de zorgmarkt optimaal bedienen. “Elke partij heeft zijn specialiteiten. Albert Heijn is sterk in retail, Bidfood in grootverbruik. Onze klanten krijgen het beste van twee werelden,” zegt Dick Slootweg, algemeen directeur bij Bidfood. “Bidfood is een sterke en innovatieve partner voor grootschalige, professionele keukens en restaurants in de zorg”, vult Postma aan. “Voor kleinschalig gebruik hebben wij alles in huis. Klanten kunnen kiezen uit een assortiment van 30.000 producten: van vertrouwde supermarktproducten tot assortiment dat specifiek bestemd is voor de zorg.” Door het fijnmazige logistieke netwerk van AH, is de retailer perfect in staat de kleinere bestellingen af te leveren op het moment dat het de klant uitkomt, terwijl Bidfood de grotere bulk voor haar rekening neemt.
Samen naar betere zorg
De samenwerking sluit aan op de visies van beide partijen. Slootweg: “Sinds maart 2017 benadert Bidfood de zorgmarkt met de nieuwe propositie ‘Samen naar betere zorg’. Want alleen ga je misschien sneller, samen kom je verder. Om de zorg beter van dienst te zijn, gingen wij daarom op zoek naar een vooruitstrevende partner die niet onbekend is met de zorg en landelijke dekking heeft. Dat gaat allemaal op voor Albert Heijn.” Postma vervolgt: “Alle ingrediënten voor een beter leven voor iedereen, dat is onze missie. En daar hoort ook de zorg bij.”
De samenwerking is een logisch gevolg van de ambities van Bidfood en Albert Heijn, gecombineerd met de wensen in de zorgmarkt. “Veel zorgorganisaties hebben behoefte aan een leverancier die hun professionele keuken bedient. Tegelijkertijd zien wij een groeiende behoefte aan een goede invulling voor kleinschalig wonen” vertelt Selma Postma, verantwoordelijk voor de e-commerce activiteiten van Albert Heijn.
Beste van twee werelden
Door de krachten te bundelen kunnen Bidfood en AH samen de volledige breedte van de zorgmarkt optimaal bedienen. “Elke partij heeft zijn specialiteiten. Albert Heijn is sterk in retail, Bidfood in grootverbruik. Onze klanten krijgen het beste van twee werelden,” zegt Dick Slootweg, algemeen directeur bij Bidfood. “Bidfood is een sterke en innovatieve partner voor grootschalige, professionele keukens en restaurants in de zorg”, vult Postma aan. “Voor kleinschalig gebruik hebben wij alles in huis. Klanten kunnen kiezen uit een assortiment van 30.000 producten: van vertrouwde supermarktproducten tot assortiment dat specifiek bestemd is voor de zorg.” Door het fijnmazige logistieke netwerk van AH, is de retailer perfect in staat de kleinere bestellingen af te leveren op het moment dat het de klant uitkomt, terwijl Bidfood de grotere bulk voor haar rekening neemt.
Samen naar betere zorg
De samenwerking sluit aan op de visies van beide partijen. Slootweg: “Sinds maart 2017 benadert Bidfood de zorgmarkt met de nieuwe propositie ‘Samen naar betere zorg’. Want alleen ga je misschien sneller, samen kom je verder. Om de zorg beter van dienst te zijn, gingen wij daarom op zoek naar een vooruitstrevende partner die niet onbekend is met de zorg en landelijke dekking heeft. Dat gaat allemaal op voor Albert Heijn.” Postma vervolgt: “Alle ingrediënten voor een beter leven voor iedereen, dat is onze missie. En daar hoort ook de zorg bij.”
Reageren
Andere blog berichten
- Schapruimte voor jonge boeren15 februari 2019 om 09:59
- AH kondigt 5e Home Shop Center aan om forse online groei bij te benen 4 februari 2019 om 09:17
- Instock slaat de vleugels uit, samenwerking met AH blijft28 januari 2019 om 13:26
- Albert Heijn stapt met ‘Allerhande Kookt’ in bezorging van warme maaltijden22 januari 2019 om 15:54
- Eredivisie voetbalplaatjes terug bij Albert Heijn10 januari 2019 om 08:51
- AH to go en Thuisbezorgd.nl gaan samenwerken in Amsterdam19 december 2018 om 16:18
- Albert Heijn eerste partner in Open Chain platform van Tony’s Chocolonely10 december 2018 om 09:49
- Allerhande kooktruck stoomt Nederland klaar voor de feestdagen27 november 2018 om 10:01
- Albert Heijn opent eerste circulaire supermarkt23 november 2018 om 10:02
- Albert Heijn zet collega’s aan het roer van hun ontwikkeling met Tiptrack12 november 2018 om 13:50