Bekijk
Amsterdamseweg 73 | 1182 GP | Amstelveen T: 020-6478559 | E: contact@ah-linden.nl
Laatste nieuws
Meer blogsAlbert Heijn komt met Allerhande chatbot via Facebook Messenger
Geplaatst op 8 September 2017 om 16:57 door Gerard Rutte
2714 keer gelezen
Zaandam, 6 september 2017 - De vakantie is voorbij en Nederland gaat terug naar het normale ritme. Voor veel mensen betekent dit ook de terugkeer van de dagelijkse vraag ‘Wat eten we vandaag?’. Om lekker en gezond leven voor iedereen een beetje makkelijker te maken introduceert Albert Heijn de Allerhande chatbot via Facebook Messenger.
Deze chatbot stuurt iedereen die dat wil elke dag automatisch een recept van de dag. Ook kun je zelf snel een recept naar jouw smaak vinden en al je kookvragen stellen aan de culinaire experts van Allerhande.
Recepten en hulp
Voor veel mensen is het een hele uitdaging om elke dag weer te bedenken wat ze gaan eten, waardoor ze vaak toch weer voor dezelfde recepten kiezen. Voor hen biedt de Allerhande chatbot uitkomst. De chatbot stelt je een aantal verhelderende vragen en in no time krijg je een aantal recepten. Handig, want soms heb je geen tijd om uitgebreid op zoek te gaan. Met de chatbot heb je snel een kleine selectie geschikte recepten voor handen. Als je al weet waar je zin in hebt, zoek je gemakkelijk op een ingrediënt. Je kunt de chatbot ook uitdagen door food-emoji's te sturen. Je ontvangt dan recepten met dat ingrediënt. Heb je tijdens het koken nog een vraag? Wordt je gerecht bijvoorbeeld niet gaar of mis je een cruciaal ingrediënt? De chatbot zorgt ervoor dat je persoonlijk antwoord krijgt van een culinair expert van Allerhande.
Chatbots
Een chatbot is een robot die geautomatiseerd berichten verstuurt. Chatbots worden steeds populairder bij consumenten en bedrijven. Uit recent Amerikaans onderzoek blijkt dat 25% van de Amerikanen dagelijks een chatbot gebruikt, bij millennials is dit zelfs 40%. Albert Heijn zette de afgelopen periode regelmatig nieuwe technologieën in om klanten te informeren, inspireren en te helpen. Bijvoorbeeld met de Allerhande kookhulp via WhatsApp, de productscanner met augmented reality en de Hiku. De Allerhande chatbot is hierop een mooie aanvulling. De chatbot is te vinden via Facebook Messenger-app op je mobiel: zoek op Allerhande en druk op de knop ‘aan de slag’.
Deze chatbot stuurt iedereen die dat wil elke dag automatisch een recept van de dag. Ook kun je zelf snel een recept naar jouw smaak vinden en al je kookvragen stellen aan de culinaire experts van Allerhande.
Recepten en hulp
Voor veel mensen is het een hele uitdaging om elke dag weer te bedenken wat ze gaan eten, waardoor ze vaak toch weer voor dezelfde recepten kiezen. Voor hen biedt de Allerhande chatbot uitkomst. De chatbot stelt je een aantal verhelderende vragen en in no time krijg je een aantal recepten. Handig, want soms heb je geen tijd om uitgebreid op zoek te gaan. Met de chatbot heb je snel een kleine selectie geschikte recepten voor handen. Als je al weet waar je zin in hebt, zoek je gemakkelijk op een ingrediënt. Je kunt de chatbot ook uitdagen door food-emoji's te sturen. Je ontvangt dan recepten met dat ingrediënt. Heb je tijdens het koken nog een vraag? Wordt je gerecht bijvoorbeeld niet gaar of mis je een cruciaal ingrediënt? De chatbot zorgt ervoor dat je persoonlijk antwoord krijgt van een culinair expert van Allerhande.
Chatbots
Een chatbot is een robot die geautomatiseerd berichten verstuurt. Chatbots worden steeds populairder bij consumenten en bedrijven. Uit recent Amerikaans onderzoek blijkt dat 25% van de Amerikanen dagelijks een chatbot gebruikt, bij millennials is dit zelfs 40%. Albert Heijn zette de afgelopen periode regelmatig nieuwe technologieën in om klanten te informeren, inspireren en te helpen. Bijvoorbeeld met de Allerhande kookhulp via WhatsApp, de productscanner met augmented reality en de Hiku. De Allerhande chatbot is hierop een mooie aanvulling. De chatbot is te vinden via Facebook Messenger-app op je mobiel: zoek op Allerhande en druk op de knop ‘aan de slag’.
Reageren
Andere blog berichten
- Consumenten vinden Albert Heijn opnieuw meest duurzame supermarkt14 April 2022 om 15:49
- Consumenten vinden Albert Heijn opnieuw meest duurzame supermarkt14 April 2022 om 15:48
- Albert Heijn zet standaard op plantaardige voeding14 March 2022 om 10:55
- Albert Heijn start met volgende stap van geleidelijke invoering Nutri-Score 4 January 2022 om 14:42
- Zoete aardappelen uit Nederland bij Albert Heijn 1 December 2021 om 16:05
- Sponsoractie Voetbalpassie van Albert Heijn en KNVB levert 1,6 miljoen euro op voor amateurclubs in Nederland13 October 2021 om 18:40
- AH-gehakt van bakje naar zakje: jaarlijks 500.000 kilo minder plastic21 September 2021 om 11:05
- Nieuwe houdbare plantaardige zuivelalternatieven bij Albert Heijn 9 August 2021 om 16:58
- Nieuwe houdbare plantaardige zuivelalternatieven bij Albert Heijn 9 August 2021 om 16:58
- Albert Heijn introduceert digitale kassabon 3 August 2021 om 13:25