Bekijk
Amsterdamseweg 73 | 1182 GP | Amstelveen T: 020-6478559 | E: contact@ah-linden.nl
Laatste nieuws
Meer blogsKinderen stappen virtueel de ruimte in met André Kuipers
Geplaatst op 12 May 2017 om 14:52 door Jeroen Smit
4050 keer gelezen
Albert Heijn en André Kuipers starten een landelijke spaaractie waarin kinderen spelenderwijs kennismaken met het thema ‘ruimtevaart’, met behulp van de nieuwste VR/AR-technieken.
In de spaaractie van Albert Heijn en André Kuipers staat educatie centraal. Doel is om kinderen te laten zien hoe boeiend ruimtevaart, wetenschap en techniek zijn en hoe kwetsbaar onze planeet is. Wat kunnen we zelf doen om verstandig met de aarde om te gaan? De te verzamelen ruimteplaatjes spelen in op thematieken als ‘Leven en werken in de ruimte’, ‘Wat doen astronauten’, ‘Welke rol heeft ruimtevaart in ons dagelijks leven’, ‘Een blik op onze aarde’, ‘Ons zonnestelsel’ en ‘Het heelal’.
Spaaractie met de allernieuwste VR/AR-technieken
Kinderen krijgen met VR zelf de mogelijkheid om virtueel de ruimte in te gaan met André Kuipers. Terwijl ze genieten van adembenemende uitzichten, leert André ze alles over ruimtevaart en krijgen ze het gevoel er zelf te zijn. In AR gaan kinderen samen met André Kuipers naar verschillende plekken van het zonnestelsel. Met een smartphone of tablet kunnen kinderen rond en door de verschillende ruimtebestemmingen en –objecten ‘bewegen’ en met de plaatjes creëren kinderen hun eigen universum. De nieuwste AR-technologie zorgt voor een nog rijkere ontdekkingsreis.
Vanaf 15 mei verkrijgbaar
De ruimtevaart plaatjes, het verzamelalbum, VR-brillen, plaatjes en de speciale André Kuipers flight suit zijn vanaf maandag 15 mei verkrijgbaar in alle winkels. Bij besteding van 10 euro ontvangen klanten een set met daarin 4 ruimtevaartplaatjes. In totaal zijn er 160 kaartjes met feiten en weetjes, waarvan 23 met VR/AR-belevingen. Cardboard VR-brillen zijn verkrijgbaar in de winkel voor 2,49 euro. Het verzamelalbum is verkrijgbaar voor 0,99 euro en is in de eerste week gratis bij aankoop van de bonusaanbieding op de voorkant van de folder. De AH Ruimtevaart app is vanaf 15 mei gratis te downloaden voor iOS en Android.
In de spaaractie van Albert Heijn en André Kuipers staat educatie centraal. Doel is om kinderen te laten zien hoe boeiend ruimtevaart, wetenschap en techniek zijn en hoe kwetsbaar onze planeet is. Wat kunnen we zelf doen om verstandig met de aarde om te gaan? De te verzamelen ruimteplaatjes spelen in op thematieken als ‘Leven en werken in de ruimte’, ‘Wat doen astronauten’, ‘Welke rol heeft ruimtevaart in ons dagelijks leven’, ‘Een blik op onze aarde’, ‘Ons zonnestelsel’ en ‘Het heelal’.
Spaaractie met de allernieuwste VR/AR-technieken
Kinderen krijgen met VR zelf de mogelijkheid om virtueel de ruimte in te gaan met André Kuipers. Terwijl ze genieten van adembenemende uitzichten, leert André ze alles over ruimtevaart en krijgen ze het gevoel er zelf te zijn. In AR gaan kinderen samen met André Kuipers naar verschillende plekken van het zonnestelsel. Met een smartphone of tablet kunnen kinderen rond en door de verschillende ruimtebestemmingen en –objecten ‘bewegen’ en met de plaatjes creëren kinderen hun eigen universum. De nieuwste AR-technologie zorgt voor een nog rijkere ontdekkingsreis.
Vanaf 15 mei verkrijgbaar
De ruimtevaart plaatjes, het verzamelalbum, VR-brillen, plaatjes en de speciale André Kuipers flight suit zijn vanaf maandag 15 mei verkrijgbaar in alle winkels. Bij besteding van 10 euro ontvangen klanten een set met daarin 4 ruimtevaartplaatjes. In totaal zijn er 160 kaartjes met feiten en weetjes, waarvan 23 met VR/AR-belevingen. Cardboard VR-brillen zijn verkrijgbaar in de winkel voor 2,49 euro. Het verzamelalbum is verkrijgbaar voor 0,99 euro en is in de eerste week gratis bij aankoop van de bonusaanbieding op de voorkant van de folder. De AH Ruimtevaart app is vanaf 15 mei gratis te downloaden voor iOS en Android.
Reageren
Andere blog berichten
- Consumenten vinden Albert Heijn opnieuw meest duurzame supermarkt14 April 2022 om 15:49
- Consumenten vinden Albert Heijn opnieuw meest duurzame supermarkt14 April 2022 om 15:48
- Albert Heijn zet standaard op plantaardige voeding14 March 2022 om 10:55
- Albert Heijn start met volgende stap van geleidelijke invoering Nutri-Score 4 January 2022 om 14:42
- Zoete aardappelen uit Nederland bij Albert Heijn 1 December 2021 om 16:05
- Sponsoractie Voetbalpassie van Albert Heijn en KNVB levert 1,6 miljoen euro op voor amateurclubs in Nederland13 October 2021 om 18:40
- AH-gehakt van bakje naar zakje: jaarlijks 500.000 kilo minder plastic21 September 2021 om 11:05
- Nieuwe houdbare plantaardige zuivelalternatieven bij Albert Heijn 9 August 2021 om 16:58
- Nieuwe houdbare plantaardige zuivelalternatieven bij Albert Heijn 9 August 2021 om 16:58
- Albert Heijn introduceert digitale kassabon 3 August 2021 om 13:25