Bekijk
Amsterdamseweg 73 | 1182 GP | Amstelveen T: 020-6478559 | E: contact@ah-linden.nl
Laatste nieuws
Meer blogs‘Schoolcampus’ is terug bij Albert Heijn
Geplaatst op 5 May 2017 om 16:48 door Jeroen Smit
3183 keer gelezen
Vooruitlopend op het schooljaar 2017-2018 brengen Albert Heijn en Ronald van Zetten - die met V&D Concepthouse een aantal elementen van het voormalige V&D nieuw leven inblaast - de Schoolcampus terug naar schoolgaand en studerend Nederland.
Vanaf 8 mei trapt de Schoolcampus bij AH af met de agenda's als start van het schoolartikelenseizoen 2017-2018. Vervolgens is vanaf eind juni de volledige collectie verkrijgbaar in de grootste winkels van Albert Heijn. Deze collectie bestaat uit agenda’s, kaftpapier, schriften, schrijfgerei en alle andere benodigdheden voor het nieuwe school- en collegejaar dat eind augustus begint.
Ook collectie met eigen signature
Naast de bekende merken zoals Martin Garrix, Dylan Haegens, Paul Frank, Supertrash, Pip, Playstation, Pimpelmees, Replay, is ook een collectie met eigen signature verkrijgbaar. De thema’s dit jaar zijn o.a. Fun, Candy, Rock On, Neon, Bohemian, Kraft en Pink Cloud. De Schoolcampus bij AH is hiermee de meest uitgebreide aanbieder van schoolspullen in Nederland.
Continu onderzoek voor vernieuwing
Marit van Egmond, commercieel directeur bij Albert Heijn, vindt het een logische stap: “We onderzoeken continu welke nieuwe producten en diensten we kunnen aanbieden in onze winkels. Dat doen we al 130 jaar. Uitgangspunt hiervoor is dat het producten zijn die dichtbij onze klanten staan. Een groot gedeelte van onze klanten heeft schoolgaande kinderen, gaat zelf naar school of zit in de collegebanken. We willen hen een aantrekkelijke keuze aan schoolspullen bieden."
Traditie met nieuwe insteek
Ronald van Zetten: “Schoolcampus is een waardevol concept dat erg werd gemist in 2016. Daarom zijn we verheugd te kunnen melden dat Albert Heijn en V&D Concepthouse de handen ineen hebben geslagen om deze jarenlange traditie op een nieuwe manier voort te zetten. Het is met trots dat we deze collectie kunnen presenteren in de grootste supermarkt van Nederland.”
Vanaf 8 mei trapt de Schoolcampus bij AH af met de agenda's als start van het schoolartikelenseizoen 2017-2018. Vervolgens is vanaf eind juni de volledige collectie verkrijgbaar in de grootste winkels van Albert Heijn. Deze collectie bestaat uit agenda’s, kaftpapier, schriften, schrijfgerei en alle andere benodigdheden voor het nieuwe school- en collegejaar dat eind augustus begint.
Ook collectie met eigen signature
Naast de bekende merken zoals Martin Garrix, Dylan Haegens, Paul Frank, Supertrash, Pip, Playstation, Pimpelmees, Replay, is ook een collectie met eigen signature verkrijgbaar. De thema’s dit jaar zijn o.a. Fun, Candy, Rock On, Neon, Bohemian, Kraft en Pink Cloud. De Schoolcampus bij AH is hiermee de meest uitgebreide aanbieder van schoolspullen in Nederland.
Continu onderzoek voor vernieuwing
Marit van Egmond, commercieel directeur bij Albert Heijn, vindt het een logische stap: “We onderzoeken continu welke nieuwe producten en diensten we kunnen aanbieden in onze winkels. Dat doen we al 130 jaar. Uitgangspunt hiervoor is dat het producten zijn die dichtbij onze klanten staan. Een groot gedeelte van onze klanten heeft schoolgaande kinderen, gaat zelf naar school of zit in de collegebanken. We willen hen een aantrekkelijke keuze aan schoolspullen bieden."
Traditie met nieuwe insteek
Ronald van Zetten: “Schoolcampus is een waardevol concept dat erg werd gemist in 2016. Daarom zijn we verheugd te kunnen melden dat Albert Heijn en V&D Concepthouse de handen ineen hebben geslagen om deze jarenlange traditie op een nieuwe manier voort te zetten. Het is met trots dat we deze collectie kunnen presenteren in de grootste supermarkt van Nederland.”
Reageren
Andere blog berichten
- Consumenten vinden Albert Heijn opnieuw meest duurzame supermarkt14 April 2022 om 15:49
- Consumenten vinden Albert Heijn opnieuw meest duurzame supermarkt14 April 2022 om 15:48
- Albert Heijn zet standaard op plantaardige voeding14 March 2022 om 10:55
- Albert Heijn start met volgende stap van geleidelijke invoering Nutri-Score 4 January 2022 om 14:42
- Zoete aardappelen uit Nederland bij Albert Heijn 1 December 2021 om 16:05
- Sponsoractie Voetbalpassie van Albert Heijn en KNVB levert 1,6 miljoen euro op voor amateurclubs in Nederland13 October 2021 om 18:40
- AH-gehakt van bakje naar zakje: jaarlijks 500.000 kilo minder plastic21 September 2021 om 11:05
- Nieuwe houdbare plantaardige zuivelalternatieven bij Albert Heijn 9 August 2021 om 16:58
- Nieuwe houdbare plantaardige zuivelalternatieven bij Albert Heijn 9 August 2021 om 16:58
- Albert Heijn introduceert digitale kassabon 3 August 2021 om 13:25